3 Aralık 2014 Çarşamba

İlkYazım

2014-Aralık

              Merhaba,selam a.,sevgili okur artık artık hangisini kabul ederseniz onu yazmış sayın.Uzun zaman önce açtığım bloguma yazı yazmadığımı fark ettim epeyde ziyaret eden olmuş ayıpetmişim  dedim yazı yazmaya başladım...sizlere daha önceden de yazdığım gibi twitter,facebook gibi sitelerevakit bulupyazamadım insan bulaştımı elini değil aklınıda alamıyor   tam bir zaman törpüsu yapacak da bişeymi var kış memleketi dışarı çıksam enfazla arkadaşlarla ya batak,okey yada çayocağında memleket kurtarma seansları düzenliyoruz... boşver gitsin zaman işte akıyor ölüm baki olan yükü alıp gidecez bir şekilde kurtuluş öbür tarafta aklıma gelmişken namaza başladım garip geldi ilkbaşlarda cuma müslümanlığından beş vakit müslümanları safına geçmiş oluyoruz erkek tabiriyle sebep olandan Alla razı olsun kimbilir belki anne duası şimdi kabul oldu,rabbim huzuruna gelmeyi nasip etti yada yaptığımız bir iyilik vesile ama ben kızın etkisinin olduğundan şüphe etmiyor değilim :)) güzel bir kıza güzel baktım tebbessüm edip gitti belki onun gönlünü almışımdır güzelle güzel bakmak sevaptır demiş büyüklerimiz sabah kalkmak insana zor gelir densede ben kalkıp kılıyorum asıl sorun uyumamaya çalışmak kılyat yerine kitap okumak ve entelektüel birikimi ;) artırmak için zamandan çalma yoluna gitmem menfaatime olduğu kesin zira bu aydın,yazar,elit,fikiradamı,v.s geçinen karektersiz,asalak,satılmış insanlarla yolunu şaşırmamak elde değil bugün gelinen noktada vatanseverlik taslayan,peygamber ocağı,ortadoğuda yaşıyoruz yapmamız zorunlu  diyen  insan ve insan evlatları 18binliraya askerlik yaptım diye gaval okutuyor ayıptır bari savunmayın şunu insan bunu savunacak kadar alçalmamalı zengin için  para zaten mühimdegil  fakir içinse 1kuruştabinlirada olsa veremez yapılacak çokbasit istemeyen gitmesin arkadaş almayında gitsin ya vicdani ret yapsın yada kamuhizmeti yapsın evli,çalışma zorunluluğu olanada maaş verilsin fakirin çocuğuna artısigorta yaptın mı hayır duası insana yeter,kobaniyı savunup,gitmeyen vede istanbulu diyarbakırı yakıp yıkan adamdan ne farkınız kaldı diye sorası geliyor, sordunmuda bintane akıl alıyorsun.para adamı değiştiriyor arkadaş orası kesin...budakar baş agrısı yeter şimdide gözü,kulakları ağırtalım bakalım kim ne yazmış ne söylemiş,yazacağım üslup ve konular böyle gider şimdiden yazıyım burda sözüm meclisden içeri kim ne kadar alıyorsa üzerine alınsın dost acı söyleyendir kalkıp ikitane insan kırılacak diye kırıtacak halimde yok büyükkonuşmaksa asla konuşmam nefsimden aşagısı yok kendi namıma.

Selametle ...



By_B@YKU$