NİSAN 2014
Blog adresini uzun zaman önce açmama rağmen bugünden itibaren yazmaya başlayacağım.. blogu genel olarak dünya,insan ve asi ruhumundan serpiştirmelerle birazda sizi şaşırtacak şeylerle yazmaya başlayacagım...size güzel türkçemizin yazım imla noktalama ve kurallarının kullanılmayacağının garantisini(UYARISINI) şimdiden veriyorum sonra aman şurayada şu gelmeli bu olmamalı diye düşünmeyin yazma imkanınız zaten yokta :)) insan düşündüğünü konuşma ihtiyacı yada yazmaya meyilli bir yapıya sahip bende konuşmayı sevmeyen yazan (yeryer saçmaladığımda söylenir) bir yapıya sahibim.düşüncelerim genel olarak her insanın aklından gecen ama eşinin kulagına dahi söylenemeyecek kadar saçma olmadıgı kanısındayım lakin çevrem ve sosyal yapım bunları konuşamayacak kadar sıgg ve sade insanlarla dolu sizler artık okuyup düşünceme hak verirsiniz yeri gelir hadi be dersiniz ama sakın küfür etmeyin kulaklarım çok hassastır......By_B@YKU$